Általános feltételek
Kedves Vásárlóink!
Az alábbi oldalon minden fontos információt megtalálhatnak az internetes áruháznak működéséről, a vásárlási feltételekről, valamint a termékek kiszállításának rendjéről. Amennyiben kérdésük lenne az alábbi elérhetőségek valamelyikén állunk szíves rendelkezésükre:
E-mail: info@amandzsetta.hu
1. Általános tudnivalók
Az internetes áruházunk által kínált termékekre regisztrációt követően, a nap 24 órájában lehet rendelést leadni. Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva, a kért személyes adatok megadásával lehet.
Az internetes áruházban található termékek árai bruttó árak, azaz áfával növelt fogyasztói árak. Adódhat olyan eset, hogy technikai okok miatt téves ár kerül feltüntetésre, illetve a megrendelt termék nem áll rendelkezésre. Ilyen esetekben a megrendelés feladása előtt kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot a regisztráció során megadott valamely elérhetőségen keresztül. Az ilyen megrendeléseket csak a fent leírt előzetes egyeztetés után, az Ön beleegyezésével vesszük érvényesnek. A fentiek alapján az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.
2. Rendelés menete
Bejelentkezés/regisztráció: A regisztráció után tudja vásárlói kosarát összeállítani. A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy a Bejelentkezés gombra kattintva beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén felhasználóneve és jelszava begépelésével.
A termék kiválasztása: Bejelentkezés után a termékkategóriák oldalára irányítja Önt az oldal, ahol ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék kisméretű képére kattintva láthatja az adott termék további adatait is és nagyobb képét. Ezen az oldalon megadhatja, hogy hány darabot rendelne a termékből, majd a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával hozzáadhatja vásárlói kosarához.
Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, a bal felső sarokban, a „Kosár (tételek)” feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalakon több lépésben juthat el a legfontosabb adatok megadásától a tényleges megrendelésig. A negyedik oldalon végül a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.
Tájékoztatjuk, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.
3. Kiszállítás
A küldemények feladása a rendelés beérkezését követő három munkanapon belül történik. A kiszállítást az MPL végzi. Amennyiben a kiszállítás sikertelen lenne, úgy a kézbesítést az MPL szakemberei még egyszer megkísérlik. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomag visszaküldésre kerül a feladónak.
4. Fizetési módok
Az internetes áruházban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére az alábbi lehetőségek kínálkoznak:
4.1 Készpénzes fizetés:
- Házhozszállítás esetén Ön a futárnak fizet a csomag átvételekor (utánvéttel történő fizetés). Az áru ellenértékéről szóló ÁFA-s számla minden esetben a csomagban található, valamint a készpénz átadásáról a futártól elismervényt - nyugtát - kap.
4.2 Banki átutalás:
Az áru ellenértékét Ön banki átutalással előre egyenlíti ki. Amennyiben banki átutalással kíván fizetni, kérjük várja meg visszaigazoló e-mailünket, mely tartalmazza a bankszámlaszámunkat. Átutalással történő fizetés esetén az áru ellenértékének megérkezése napján (amennyiben a jóváírás 14:00 óráig megtörténik) indítjuk a csomagot. A 14:00 óra után beérkező ellenértékek esetén a szállítási határidő egy munkanappal meghosszabbodik. Előreutalással történő fizetés esetén visszaigazoló e-mailünket követően három munkanapig tudjuk a terméket megrendelőink számára félretenni. Amennyiben az áru ellenértéke ezen idő alatt nem érkezik meg, a rendelést töröljük.
Az internetes áruház üzemeltetőjének neve és bankszámlaszáma:
73 Kereskedelmi Bt.
Unicredit Bank Zrt: 10918001-00000043-56960005
5. Elállás joga
A törvényi rendelkezések értelmében Önnek jogában áll 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik amikor Ön a csomagot átvette.
- Az esetleges visszaküldés költsége Önt terheli.
- A visszaküldött áru ellenértékét a helyes adatközlésétől (ld. lent) számított 15 munkanapon belül banki átutalással visszajuttatjuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. A fentiekhez szükséges, hogy Ön az ellenérték visszautalásához szükséges adatokat (pontos név, bankszámlaszám) elektronikus formában (e-mail) megküldje az eladó részére. Amennyiben az átutalásban hibás adatközléséből, illetve valamely bank hibájából késedelem lépne fel, felelősséget nem vállalunk. Az ellenérték visszajuttatása kizárólag banki átutalással történik.
- Elállás esetén az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizetünk.
6. Visszaküldés
Az áru visszaküldésének tekintetében Önnek az alábbi lehetősége van:
visszaküldheti postai úton. A visszaküldés költsége Önt terheli. Az áru visszaszállításának költségét csak abban az esetben fizetjük, amennyiben hibás teljesítés (nem azt a terméket szállítottuk, amire a megrendelés beérkezett) történt. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött csomagot a következő címre kérjük küldeni:
73 Kereskedelmi Bt.
1115 Budapest, Bartók Béla út 126. fszt 9/D
Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén vállalunk kötelezettséget a termék vételárának visszafizetésére.
Kérjük, hogy semmiképp ne tegyen kárt a termék csomagolásában, címkéjében, mert ilyen esetekben a terméket nem áll módunkban visszavenni! A termék sérüléséből adódó költségek minden esetben Önt terhelik.
Használt terméket a vásárlástól való elállás keretén belül semmilyen körülmények között nem áll módunkban visszavenni.
7. A felelősség korlátozása
Az internetes áruházunkban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre (képfelbontás, színek esetleges torzulása stb.) és a felmerülő hibákra.
Az internetes áruház üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elveszéséért, internet hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért